Kajsa: It's the final countdown.. dadadaah-daaah....dadadadaahdaah!

Om mindre än tre veckor fyller jag 18 år. 18 underbara år. Den gyllene gränsen mellan tonåring och vuxen. Å andra sidan, vem säger att jag ska växa upp bara för att jag fyller 18? Jag kommer antagligen att bli barnsligare än någonsin. Springa på krogen och ha mig, och gå på schlagerkvällar med Leon och Oscar. Ack, denna lycka. Och Carro och Yoyyo har lovat att dra med mig på Laroy, så jag har det väl bra där med. Jag får gå på vilken konsert jag vill. Jag får byta namn. Jag får göra en jääkla massa saker, men viktigast av allt: jag räknas inte längre som ett bihang till mina föräldrar! 

En full lista på saker jag om ca 19 dagar får göra finns här!

Som jag längtar. Särskilt efter att få skaffa mig ett harpunvapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0